onsdag 25 november 2009

Lilllördag


Nej inget festande för min del igar. var hemma hos min fina vän Nili, käkade middag och tittade pa TV och snackade och lyckades stanna uppe till klockan 2 pa morgonen ??? hur fan gick det till liksom?
men tack och lov sa är jag ledig idag.Efter en asgod frukost med tyska brötchen sa akte jag hem och dammsög och pratade med pappa och nu ska jag försöka plugga.


juste,skäggiga snubben till vänster är kanske världens coolaste artist-Peter Fox. Han var med i en tysk reggae-ish grupp vid namn Seeed och nu har han släppt ett nytt album. en av latarna heter "Der letzte Tag" / den sista dagen och ma vara 2009's foxigaste lat.
neeej det är ingen buhuu-jorden-kommer-ga-under-snart-lat utan en san som handlar om hur det är att festa och inte tänka pa det som kommer hända.
kaviar, fina klänningar, bassänger, hotelrum, champagne, stjärnor...den här far mig att längta efter lördag!!!
LÖRDAG? Say whaat? jo pa lördag är det fest hos Nili. Mottot är "bad taste". den som är worst klädd kommer vinna ngt. LÄTT att jag ska vinna ngt, jag menar, hej jag behöver inte ens anstränga mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar