torsdag 26 november 2009

Bra dag



Idag var det en jätte bra dag, en san där bara allting kan ga bra. Lämnade huset med en god kaffee, och akte tillsammans med min kompis Piera till universitet. Juridikföreläsningen var inte sa spännande, men jag snackade skit med en asskön kille bredvid mig och hade kul. sen akte vi ner till staden för att demonstrera. vadda demonstrera? jo vi demonstrerade mot utbildningssystemet, inte bara i Tyskland, utan i hela Europa: BOLOGNA-reformen. bra idé, men väldigt dalig omsättning. men men. efter tva timmars protesterande i spöregn, gick, Nili, Piera och jag och at Döner. ( fanvad jag äter hela tiden...^^)


och sen hade vi ett seminarium, det är lite som en vanlig lektion i skolan och jag totalflashade och visste allting och det varförsta gangen sen jag började här att jag inte kände mig som ett pucko utan faktist duktig och vuxen och lugn.




NU är jag hemma, jag har inga läxor att göra, jag maste inte läsa ngt tills i imorgon och nu ska jag sePulp fiction igen.
Sen en trevlig överraskning när jag kom hem: Jag hade fatt paket av min söta mormor! hon skickade tyskt jul-godis...aaah härligt! sa pulp fiction, twist & kanel-stjärnor. mums mums

[nöjd pulp fiction fjortizzz]





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar