söndag 29 november 2009

kan inte sova

Jag kan inte sova. är rastlös.klockan är kvart i tre pa en mandag och jag ska upp om fem timmar.inte bra. sitter här i min älskade S:gt PEPPERS LONELY HEARTS CLUB BAND tröja och är trött
helgen var niiice har inte hunnit med allt jag ville ( dvs plugga) men det var bra sa tror jag. man maste leva ocksa för att kunna vilja plugga.
i fredags sa kollade jag pa film och pa lördag sa var det fest hos Nili, den där bad taste festen som jag snackade sa mycket om. det var.......niiiice! ska lägga upp bilder här och pa fejjan när jag fatt tillbaka min kamera.
och gissa vem som var "worst" utklädd? Ur right, det var jag! haha äntligen en fördel med att vara lite bad tasted ibland. priset var deluxe och politiskt korrekt toapapper :)
Festen började klockan atta pa kvällen och vi slängde ut alla människor vid tre för vi ville inget annat än sova. Imorse ( eller vid tolvtiden) vaknade jag, gjorde kaffee och började städa undan alla flaskor. sen var det som i en dalig tjejkomedi-film: vi satte pa musik och körde världens städningsdans.

nu vill jag bara somna, men det gar inte. har redan läst ett kapitel för den trakigaste föreläsningen vi har "det politiska systemet"

Slänger in en random bild: världens vackraste kvinna enligt mig. hon är dansk men fijjjjjjjjn: Helena Christensen. ÄLSKAR den där musikvideon hon är med i, "wicked game" fran Chris Isaak som HIM har gjort en helt okej cover pa men inget slar orignalet.
god natt!
juste förresten när är det sportlov i Sverige? nan gang i februari, eller?

2 kommentarer:

  1. hon var snygg där, annars tycker jag att hon ibland ser lite tråkig ut..

    SvaraRadera
  2. sant. och idag är hon inte saa snygg längre. hon är 40 plus liksom

    SvaraRadera