måndag 30 november 2009

All I want for christmas

Godmorgon!

Jag sitter här datorsalen( har världens haltimme) och är väldigt urtrakad. Sov fyra timmar i natt och hela mitt huvud bara värker. vill ga och lägga mig men ska ha en till föreläsning om tre timmar....den där jätte trakiga dessutom. Ibland vill jag ha DAGY.tiderna tillbaka där man bara kunde sjukanmäla sig och inte ga till lektionerna om man inte ville. But times have changed och jag ska föreställa en vuxen och ansvarig person, eller nagonting i den stilen.

snart är det jul och jag har börjat skriva min önskelista till jultomten ( eller Christkind)

detta önskar jag mig just nu:

Bobbi Brown make up set
Böcker!!!
en snygg XXL väska

nu ska jag ga och faktist plugga. aaaah varför är föderalism sa sjukt ointeressant? men men vad gör man inte för att fa godkänt?
proven börjar i februari och jag är rädd för det är sa fruktansvärt mycket...ska nog slappa i sverige efterrat och da far ni pigga upp mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar