söndag 10 januari 2010

time goes by

här sitter jag "hemma" i Trier igen! lovet var väldigt skönt och lugnt och nu är jag tillbaka i den graa vardagen.trakigt nog sa blev min kappa snodd pa en fest, fick ga hem i en tunn tröja. det är verkligen dalig timing det snöar som tusan och jag skuttar omkring i en grön varjacka.maste nog ta mitt H&M-presentkort och köpa den fulaste, varmaste kappan de har. ( om inte min dyker upp igen...)
just nu lyssnar jag pa "moon river" och känner mig lite melankolisk. det kommer bli mörk om typ en timme och jag ska fortsätta plugga. min första tenta kommer jag skriva den 11. februari och jag är panikslagen! det är sa mycket som jag maste plugga och läsa och fundera över!

ängtar verkligen efter varen. jag längtar efter söta tunna jackor, vita converse coola solglasögon och ljust har. that's right funderar pa att bli en ljusare brunett nu till varen, typ gisele-bündchen-fast-lite-mörkare.sahär kanske?

1 kommentar:

  1. Charlotte :D
    Vad kul att du har en blogg!! Jag har inte fattat det förrän nu (jag vet, lite trögfattad...). Vad bra den är :D I lite it!
    In på skype någon gång snart kanske? :P puss <3

    SvaraRadera