onsdag 20 januari 2010

Min Onsdag

Jag vet att det är ett uttjatat ämne, men jag tycker bara att den där gruppen som fanns pa facebook som latsades som de skulle skänka bort 2 kr per medlem till Haiti är sa jävla vidrig.
visst, det kanske inte är sa förvanande, det finns alltid sjuka människor "Out there" och det har ju hänt ganska ofta att grupper pa ansiktsboken ändrar namn.
Men det är egentligen inte det som gör mig upprörd, utan det är faktumet att det faktist finns människor som utnyttjar en san situation. det är fan minst 200.000 människor som har dött och da är det klart att folk kommer vilja hjälpa till genom att t.ex. skänka pengar.
att utnyttja andra människors god vilja ( eller vad man nu vill kalla det för) är smaklöst, sjukt och respektlöst.
pa den där nekrofilföreningen orkar jag inte ens ga in pa. det är bara för hemskt.
Nej usch nu ska jag koka lite kaffe och fortsätta plugga. vi ska ha läst en text pa 60 sidor tills i morgon. har hunnit med 20 nu, so fourty more to go!
bara en manad och fem dagar kvar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar