söndag 17 januari 2010

Risotto baby

Söndag, 17:34.
idag var det en helt okej dag, vaknade vid 8, lag kvar i sängen till kvart i tio-det är sa underbart att vakna till musiken fran mitt lilla älskade Ihome :)
akte in till stan sedag för att träffa min kompis Carolin-varje söndags sa träffas vi och käkar frukost tillsammans, väldigt trevligt med ägg, kaffee och bagels. mmmh galoppigott
jag försökte plugga lite senare men orkade inte och intalade mig själv att jag behövde städa köket-det är sa rent nu att man skulle kunna äta ifran golvet. I promise!
nu ska jag städa mitt rum och plugga lite till. Runt atta kommer min favoritgranne hem till mig och jag ska laga min jätte goda risotto ( jag far faktist säga det, för att det är typ det enda som jag kan laga. kan laga väldigt fa maträtter, men dessa väldigt bra :))
jag längtar efter Stockholm sa mycket just nu! bara 38 dagar kvar, jipiiiiiiii
arrividerci

2 kommentarer:

  1. Lilla tysk du kan ju inte aka till Sverige nar inte jag ar dar :P
    Lust att packa din luftmadrass, sovsack ochj komma hit kanske? Eller ska jag komma till dig ;)? pusspusspusspuss <3

    SvaraRadera
  2. jag vet det är dalig timing.
    meeeen: Jag har inga föreläsningar i mars, sa da skulle jag kunna hälsa pa i Lyon? jag kollar tag och sant :)
    <3

    SvaraRadera