onsdag 17 mars 2010

back on track

Där var jag igen! förkyld, nästan utan röst, men hej it keeps getting better.
ska ut och promenera idag, köpa nya glasögon pa fredag och flytta nästa vecka pa mandag. Ser verkligen fram emot att göra det, den nya lägenheten är bara sa fin!
tvättmaskinen fick vi inte köpa desvärre, hon som bodde där innan dampade pa oss. whatever.
jag tänkte bara tipsa om en sak nämligen om en blog: egentligen väldigt stuff white people like men med glimten i ögat: bloggen är skriven av 13 aringa Tavi Gevinson och den är helt sjukt bra. om man gillar mode och om man gillar konstiga outfits och lite psychodeliska grejer. hon är väldigt originell

tavi-thenewgirlintown.blogspot.com

det var det för idag. nu ska jag ut som sagt och senare ska jag handla lite kläder. jeez jag har letat efter en crèmefärgad klänning i typ alla affärer nu och de har inte det!! gaaash! och ingen affär har de kilskorna jag vill ha. De ska vara svarta och UTAN peep toe tack, svart mocka och de ska ha en klack pa minst 7 cm. MINST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar