måndag 28 december 2009

Jultiden

Hej hej! god juuuul!
nu har jag varit hemma i en vecka och ska aka tillbaka till Trier pa söndag. Har inte pluggat nagonting, sa det känns ju inte sa bra?! men I don't care. jag behöver lite tid för mig själv och vill bara vara ifred.
Idag var det första dagen pa tyska "mellandagsrea" och jag vagade faktist aka in till stan.
FY FAN vad fullt det var. Människor överallt. det var omöjligt att pröva nagra plagg för det var sa trangt och folk köade nästan ur affärerna. Jag köpte en röd handväska pa Mango.
de kommande dagarna ska jag leta efter nya skor, svarta jeans och kanske en nyarsklänning. jaaa, jag är en bortskämd unge, men jag fick lite pengar i julklapp sa det maste firas!
Ska club/och party hoppa med Florentine pa nyar :)
Ser faktist fram emot att aka till Trier igen, jag har saknat mina konstiga vänner där ocksa! men jag skulle verkligen inte vara emot ett par extra lediga dagar.
Nu blir det kaffee och Pappas hemmagjorde cheesecake. nam nam nam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar